A marketing egy szemlélet és gondolkodásmód.

A folyamat végeredménye egy olyan termék és annak kínálata amit a konkurens termékek ellenére is megvásárol a vevő. Ennek a folyamatnak a felépítésében, a weboldal szerepének meghatározásában több formában és eltérő mértékben is segítséget nyújtunk.

 

KONZULTÁCIÓ

Konzultáció és igényfelmérés a vállalkozás lehetőségeiről. Korábbi reklámakciók vizsgálata, termék és szolgáltatás pozicionálása. Versenyelőny megfogalmazása a konkurenciával szemben.

KOMMUNIKÁCIÓS IRÁNYMUTATÁS

A kommunikációs iránymutatásban lefektetjük azon az alapelveket, amelyek szerint a vállalkozásnak kommunikálnia kell vevőivel, így ahhoz szólnak majd, akihez szeretné, és a reklám akciók hatásfoka jelentősen nő, ennek eredményeként a cég bevétele is.

MARKETING AKCIÓK KIDOLGOZÁSA

Rövid kampányok megtervezése, új szolgáltatás / termék bevezetése, figyelemfelhívó kampány kidolgozása.

ÉVES MARKETINGTERV

Éves terv keretében meghatározzuk a marketing és kommunikációs célokat, célcsoportokat, marketing és kommunikációs mixet. Javaslatokat teszünk a kommunikációs eszközrendszerre és havi bontásban kidolgozzuk a szükséges tevékenységeket és projekteket.